Abuga

2007

Vytvořena jako závěrečná práce studia pedagogiky v Liberci. Teorie byla sepsána v roce 2007, implementace vznikala v následujících několika měsících.

Hra je navržena jako interaktivní vizuální prostředí pro dva soupeřící týmy vedené "navigátory" - koordinátory hry. Průchod představují teoretické a praktické úkoly navázané na příběh startu mise k blízkým hvězdám.

Hra je primárně určena dětem, ale modulární struktura umožňuje snadnou tvorbu mnoha úkolových sad pro věkové kategorie či odborné úrovně cílové skupiny.

Created as a final project of pedagogy study at TUL Liberec. The theory paper came in 2007, the implementation couple of months later.Game is designed as a interactive visual environment for two competing groups leaded by "navigators" - the game coordinators.

The walktrough contains theoretical and practical tasks connected to story of launching a spacecraft mission to the neighbour stars.

The game is formerly designed for children but the modular architecture allows easy creation of task sets for different age and skill levels of target group.

 


Stránky projektu

Project webpage

mixlab.observatory.cz/abuga 

Teoretická práce

Theory (CZ)

abuga.pdf

Prezentace

Presentation slides (CZ)

abuga.zip

Screenshots

mixlab page - © M.i.X 2008-2017